Стандартната услуга е услуга със срок на доставка следващ работен ден (за адреси в Зона 1).
Услугите включват:
- Приемане на пратките от адрес на Подателя или в офис на Express One
- Доставяне на пратките до адрес на Получателя- срещу подпис
- Регистриране на доставката, съдържащо дата на доставка и имена на получилия пратката.
- Извършване на заявени допълнителни услуги.
Приемане на пратки
Приемането може да стане:
- чрез заявка за посещение на куриер на Express One на адреса на изпращача
- чрез заявка за посещение на куриер на Express One на адреса на трето лице
- чрез подаване на пратка в офис на Express One. При подаване на пратка в офис на Express One. Клиентът получава 10 % отстъпка от цената за тегло.
Заявки за посещение на куриер за стандартна услуга се приемат в официални работни дни.
Заявките могат да бъдат подадени онлайн (за корпоративни клиенти) или по телефона.
Доставка на пратки
Пратките могат да бъдат доставени:
- На адреса на получателя
- В офис на Express One. При получаване на пратка в офис на Express One Клиентът получава 10% отстъпка от цената за тегло.
Срокове за доставкa
За стандартна куриерска услуга:
- Зона 1: на следващ работен ден след деня на изпращането
- Зона 2: до 48 часа след изпращането
- Зона 3: до 72 часа след изпращането
Вътрешни куриерски пратки се доставят в официални работни дни от 9.00 ч. до 18.00 ч.
Съботна доставка*:
За определeни населени места, и за стандартна и за експресна услуга*, е възможна доставка на вътрешни куриерски пратки в събота.
Регистриране на доставката
Express One осигурява пълна проследимост на пратките. Клиентите имат достъп до цялата информация свързана с техните пратки:
- дата, час и минута на вземане от адрес
- състояние и местоположение на пратката в логистичната мрежа
- дата, час и минута на доставка
- имена на получилия пратката
- причина за недоставка
Допълнителни услуги
Към вътрешната куриерска услуга Express One предлага и голям брой допълнителни услуги.
* Услугата се предоставя само за корпоративни клиенти